تکنیک جانبخشــی به شــما کمک آگهی رایگان می کند تــا تبلیغاتی بیافرینیــد که جالبتر، انســانیتر، اثربخشتر و در نهایت مرتبط تر با مخاطب هدف شما داشته باشد. شما می توانید آگهی رایگان با دادن توانمندی های انســانی نظیر ســخنرانی، اندیشه و احساســات به یک محصول، آن را به یک انســان تبدیل کنید. شماهمچنین آگهی رایگان می توانید ویژگی های انسانی را به یک مفهوم انتزاعی مانند «گرسنگی» یا «حرص و آز» نسبت دهید.اگــر روی تبلیغاتــی کار می کنید که مربــوط به ارائهی آگهی رایگان خدمات خاصی است، روی خلق یک گزینه ی تصویری کار کنید که بتوان به آن جان بخشــید. بــه عنوان آگهی رایگان مثال یک کیف پول یا یک کارت اعتباری می تواند از یک بانک خاص سخن بگوید. شماهمچنین می توانید موضوعی پیرامون آگهی رایگان محصولتان را در یک شخص حقیقی ترکیب کنید. به عنوان مثال، برای به تصویر کشــیدن شخصی که در دنیای دیجیتال غرق شده آگهی رایگان است می توانید از هدهای نمایشگر کامپیوتر استفاده کنید.
از تشبیه و استعاره استفاده کنیدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی